Thứ Ba, 15 tháng 4, 2014

Thư của Jacquie Lawason


Easter Jacquie Lawson
15 April 2014
Dear Binh,
After the surreal silliness of our last release, we've now gone to the opposite extreme. Our new Easter card showcases a sequence of beautiful and inspirational images, accompanied by the popular anthem "God So Loved the World" from John Stainer's "Crucifixion".

Even non-Christians will enjoy the music and imagery, but if you're looking for a more up-beat "Easter bunny" type of card, then check out Dreaming of Spring!
Everlasting Life Card
Both cards have a wide range of captions to extend their relevance beyond the Easter holiday: for exampleEverlasting Life would also make a lovely Get Well card, or even a Sympathy card.

Don’t forget to check out our website for more choices ofEaster and Spring cards – there are dozens to choose from. And for your Jewish friends, our Passover note card, Feast of Freedom, is also on that page.
Dreaming of Spring Card
Handy Tip! For Everlasting Life, we had to cut the music for the e-card itself down to just over a minute, to match the animation. But if you click “About the Music” at the end of the card, you’ll be able to hear the entire piece, as well as read some interesting information about the composer and his work.

It’s just another example of why our e-cards are the best in the world – as well as amazingly good value at just $12 a year (other currencies here). Why not become a member now?
With best wishes from all of us,
Jacquie, Mike, Sally, Bev, John, Tom and the rest of the team.
Jacquie Lawson




-----

Easter Jacquie Lawson
***
,
15 tháng 4 2014 
Thân Bình, 

Sau khi dại siêu thực phát hành cuối cùng của chúng tôi, chúng tôi đã bây giờ đi đến cùng cực ngược lại. Thẻ Phục Sinh mới của chúng tôi giới thiệu một chuỗi các hình ảnh đẹp và đầy cảm hứng, cùng với ca nổi tiếng "Thiên Chúa yêu thế giới" từ "đóng đinh" của John Stainer. 

Thậm chí người ngoài Kitô giáo sẽ thưởng thức âm nhạc và hình ảnh, nhưng nếu bạn đang tìm kiếm một "Phục thỏ" kiểu up-beat của thẻ, sau đó kiểm tra Dreaming của mùa xuân!

Thậm chí người ngoài Kitô giáo sẽ thưởng thức âm nhạc và hình ảnh, nhưng nếu bạn đang tìm kiếm một "Phục thỏ" kiểu up-beat của thẻ, sau đó kiểm tra Dreaming of Spring
Everlasting Life Card
Cả hai thẻ có một loạt các phụ đề để mở rộng sự liên quan của họ vượt ra ngoài kỳ nghỉ lễ Phục sinh: cho exampleEverlasting cuộc sống cũng sẽ làm cho một thẻ Everlasting Life, hoặc thậm chí cả thẻ đồng cảm.

Đừng quên kiểmtrang web của chúng tôi để biết thêm sự lựa chọn of  Easter and Spring cards - có hàng chục để lựa chọn. Và cho bạn bè của người Do Thái, thẻ lễ Vượt Qua của chúng tôi lưu ý, Feast of Freedom cũng là trên trang đó.
Dreaming of Spring Card

Handy Mẹo! Cho cuộc sống vĩnh cửu, chúng tôi đã phải cắt nhạc cho e-thẻ chính nó giảm xuống chỉ còn hơn một phút, để phù hợp với hình ảnh động. Nhưng nếu bạn nhấp vào "About the Music" vào cuối của thẻ, bạn sẽ có thể nghe toàn bộ mảnh, cũng như đọc một số thông tin thú vị về các nhà soạn nhạc và công việc của mình.

It’s just another example of why our e-cards are the best in the world – as well as amazingly good value at just $12 a year (other currencies here). Why not become a member now?


Nó chỉ là một ví dụ về lý do tại sao e-card của chúng tôi là tốt nhất trên thế giới - cũng như ngạc nhiên xứng với giá chỉ $ 12 một năm (loại tiền tệ khác here). Tại sao không trở thành một thành viên bây giờ become a member?
With best wishes from all of us,
Jacquie, Mike, Sally, Bev, John, Tom and the rest of the team.
Với lời chúc tốt nhất từ tất cả chúng ta, Jacquie, Mike, Sally, Bev, John, Tom và phần còn lại của đội .
Jacquie Lawson




-----









Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét